قیمت کیف پول لجر رمزیتال
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

مزایای خرید کیف پول نانو اس

کیف پول نانو اس با قیمت تقریبی 60 دلار یک گزینه ارزان و بسیار امن برای شما است. از بیش از 1100توکن و سکه پشتیبانی می کند. کلیدهای خصوصی در کیف پول Nano S، برخلاف ولت های داغ هرگز از دستگاه حذف نمی شوند.

 کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

قیمت کیف پول لجر نانو ایکس بالا است و قابلیت های متعدد زیاد و سطح امنیت بالایی دارد. این کیف پول مانند سایر محصولات کمپانی لجر نظیر لجر نانو اس، با استقبال زیاد سرمایه گذاران روبرو شد. امنیت بالای ولت سرد لجر ایکس و توانایی آن در دریافت و ارسال بیش از 1300 دارایی و توکن رمزنگاری شده باعث محبوبیت زیاد آن شده است. مزایای خرید کیف پول نانو ایکس ●از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند ●رابطه کاربری بسیار خوبی دارد و از تمامی سیستم عامل های اصلی دستک تاپ و موبایل پشتیبانی می کند ●کلیدهای خصوصی در تراشه کیف پول سخت افزاری ذخیره می شوند ●قابلیت ذخیره سازی حداکثر 100 برنامه از جمله بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش را دارد. کیف پول لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S Plus) کیف پول سخت افزاری نانو اس پلاس نسل جدید ولت های Legend است و همان سطح امنیت لجر نانو ای را دارد اما با ویژگی های ممتاز و کاربردی Nano X. کمپانی لجر در آوریل 2022 پس از اعلام اینکه کیف پول نانو اس را پس از تولید نهایی از رده خارج می کند، لجر مدل Nano S Plus را معرفی کرد. این کیف پول تنها با 20 دلار گرانتر یک پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود است.

بسیار مهم است قبل از تنظیم، کتابچه راهنمای کیف را مطالعه کنید، بنابراین، اکنون که از مزایا و معایب Ledger Nano S مطلع شدید، اکنون می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا واقعا هک کردن غیرممکن است! آیا کیف پول لجر کاملا در برابر هک مصون هست؟ مصونیت کیف پول لجر در برابر هک بیایید بررسی کنیم چه اتفاقی می‌افتد اگر یک هکر موفق شود کیف پول لجر شما را به طور فیزیکی بدزدد: اولاً، برای دستیابی به وجوه شما، هکر به رمز شخصی شما احتیاج دارد که فقط شما دارید. سه فرصت برای وارد کردن رمز ​​صحیح به آنها داده می‌شود و اگر سه بار پین را اشتباه وارد کنید، لجر به یک قفل زمان‌بندی شده وارد می‌شود. این یک ویژگی امنیتی عالی است زیرا به شما اجازه می‌دهد تا با وارد کردن عبارت عبور پشتیبان خود دوباره به کیف پول Ledger دسترسی پیدا کنید.

با این حال، یک داستان جالب وجود دارد که در اواخر سال 2017 توسط یک روزنامه نگار در Wired.com منتشر شد و توضیح داد که چگونه رمز عبور ​​ و همچنین عبارت امنیتی خود را از دست داده. این روزنامه نگار بیش از 30000 دلار ارز دیجیتال در داخل Nano Ledger S خود داشت و هیچ راهی برای دسترسی به پول خود را نداشت. این روزنامه نگار موفق شد یک نابغه برنامه نویسی را پیدا کند که در آخرین نسخه کیف یک باگ امنیتی پیدا کرده بود، که به او امکان می‌داد تا به روزرسانی امنیتی اخیر را نادیده بگیرد. پس از پیروی از دستورالعمل‌های ارائه شده توسط برنامه نویس، روزنامه نگار به نوعی توانست دوباره به کیف پول خود دسترسی پیدا کند. اگرچه تیم Ledger Nano S ادعا می‌کند که این نقص امنیتی از آن زمان برطرف شده است، اما این داستان نشان می‌دهد که هیچ چیز 100٪ مطمئن نیست. قبلاً حتی امن‌ترین خزانه‌های جهان نیز هک شده است، بنابراین فقط به یاد داشته باشید که اگرچه کیف پول سخت افزاری باعث می‌شود شخصی نتواند سرمایه شما را سرقت کند، اما این موضوغ هیچ وقت قطعی نیست. در واقع، اگر در همان موقعیت روزنامه نگار باشید، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید وجوه خود را بازیابی کنید. Ledger Nano S هرگز به کلیدهای خصوصی شما دسترسی ندارد، بنابراین حفظ امنیت آنها بر عهده شماست.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: